درخشش یک سایت خلاق

۰۷ فروردین ۱۳۹۸

این مطلب اصلن ربطی به سینما ندارد بلکه در اینجا میخوام چند تا از سایت های جالب و الهام بخش که بخاطر طراحی خلاقانه خیلی باهاشون حال میکنم را معرفی کنم

David Hellmann

یک سایت شخصی به طراحی صفحه اول ساده و جذاب ، استفاده جالب از تایپوگرافی در کنار افکت جالب در هنگام هاور موس حضور در این سایت را برای من لذت بخش کرده است.

Zhee-Shee Production

این سایت که متعلق به شرکت تبلیغاتی و گرافیکی زی شی میباشد توانسته با استفاده از تصاویر و نقاشی های ساده و استفاده از انیمشن کار خلاقانه ای ایجاد کند.

Ace &Tate

فروشگاه اینترنتی Ace & Tate که در زمینه فروش عینک میباشد برای لندینگ پیج دسته از محصولات خود طرح جالب و خاصی را بکار برده که دیدن اون خالی از لطف نیست.

Les Animals: 2019 Wishes

این سایت مجموعه ای از آرزوها برای سال 2019 با استفاده از تصاویر و انیمشن است . استفاده خوب از قابلیت های جاوا اسکریپت و حالت تعاملی و خلاقانه این سایت می تواند شما را برای مدتی درگیر و جذب خود کند.

Bruegel: Once in a Lifetime

این یک سایت باشکوه همراه با تصویرسازی و چیدمان خاص بر اساس آثار و شخصیت و حال و هوای پیتر بروگل ایجاد شده است . استفاده از صدا نیز به خوبی حس حضور در فضا و زمانی دیگر را تداعی میکند.

KUB-RICK

مرور زندگی و آثار فیلمساز سرشناس و خلاق استنلی کوبریک تنها در قالب حرکت اسکرول موس و ایجاد فضای آثار کوبریک در محیط وب نشان از خلاقیت فوق العاده طراحان این سایت دارد.
این سایت میتواند الهام بخش دوستانی باشد که بخواهند روزی سایتی برای بزرگانی چون علی حاتمی ، مسعود کیمیایی و دیگر هنرمندان ایرانی بسازند . بازدید از این سایت را اصلن از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =